Питання та відповіді

Найчастіші питання та відповіді щодо ремонту та обслуговування інвалідних колясок, які надані державою

Питання: Чи потрібно щось платити за післягарантійний ремонт та технічне обслуговування інвалідного візка?

Відповідь: Ні, ніякої оплати непотрібно, якщо цим візком вас забезпечила держава.

 

Питання: Чи можу я безкоштовно відремонтувати у вас мою інвалідну коляску, якщо її вже більше 10 років?

Відповідь: Ми маємо право виконувати безкоштовно тільки післягарантійний ремонт інвалідних колясок, на які закінчилась гарантія, але ще дійсний термін експлуатації (він вказаний в технічному паспорті).

 

Питання: В мене потребує ремонту інвалідний візок, який я отримав нещодавно. Я можу звернутися до вас?

Відповідь: Якщо ваш візок ще на гарантії, то вам треба звернутися безпосередньо до виробника, який вказаний в гарантійному талоні. Ми виконуємо тільки післягарантійний ремонт та обслуговування.

 

Питання: Чи ремонтуєте ви електричні інвалідні коляски?

Відповідь: Ми обслуговуємо всі види електричних та механічних інвалідних колясок (наприклад, заміна колес, підшипників,  зарядних пристроїв, пультів керування, регулювання гальмівної системи та інше).

 

Питання: Куди я можу звернутись, якщо мені потрібен безкоштовний післягарантійний ремонт?

Відповідь: Ви можете звернутися до нас, щоб ми допомогли вам оформити заявку на ремонт, або безпосередньо до місцевого органу праці і соціального захисту населення.

 

Питання: Мені потрібно везти коляску до вашого сервісного центру самому?

Відповідь: Не потрібно! Ми надаємо адресну допомогу – ми самі забираємо і повертаємо коляску після ремонту.